Helgpyssel

Samuel fick igång mig igårkväll!
Pärla pärlplattor..
Jag tycker att jag borde vara trött på det
eftersom ungarna pärlar en del på jobbet.

Vi satt och letade på nätet efter nya motiv
och det blev en hel del:


Samuels skörd på fredagskvällen!


Min skörd igårkväll!


Denna satte jag på tidningsfacket!
Taskigt att fresta tidningsutbäraren men...


Eftermiddagens skörd utav mig!

På förmiddagen var vi en sväng på IKEA och
köpte lite smått och gott, tex en taklampa till Samuel.
Och nu på eftermiddagen och kvällen har jag pärlat nonstop.
Men nu får det räcka, jag ska nämligen pärla ett hänge ikväll.
Jag hittade ett nytt mönster som såg spännande ut, hoppas
bara att jag fixar det...en ny teknik som jag aldrig provat förut.

Samuel träffade Aslan utanför IKEA!

Vi har precis ätit våfflor, plutt och jag!
Mattias jobbar kväll så han skulle äta toast på jobbet.
Nu är jag proppmätt!

Nu kommer alla Super Mario pärlplattorna en gång till,
det är för ungarna på jobbets skull!
Om de vill kan vi skriva ut dem på måndag
så de får pärla något nytt.















Nähä...om jag skulle ta hand om disken och sen pärla hänge!

Ha det great!!


Kommentarer
Postat av: Emo

Så fina pärlplattor du har gjort och hänget blev säkert också riktigt fint ;-)

2010-10-03 @ 08:40:34
URL: http://parlkonst.se
Postat av: Linnea

Vad duktig du är, jättefina pärlplattor! Kram

2010-10-10 @ 18:38:51
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0