Söndag, sweet söndag!

Lite ångest eftersom det är en hel jobbvecka imorgon
men snart åker vi till London!
Jag längtar sjukt mycket!
Har aldrig varit där men Mattias har varit där 2 ggr
så han får vara lite guide!
Kim och Malou följer med oss!
Kim och Mattias är barndomskompisar
och Malou är hans dotter som är 1 år äldre än Samuel
och de 2 leker så bra.
De gick på samma dagis i 4 år dessutom.


Julen -02

En nyare bild på Samuel och Malou!

Sommaren -09


I London så har vi bestämt att vi ska gå på madame tussauds
och åka London eye.

Vi ska även åka ut till Arsenals hemarena
och gå på Camden Market.

Sen blir det att gå på stan och shoppa resten av tiden!
Har vi missat något?
Skriv gärna en kommentar och tipsa oss.

Jaha...söndag!
Idag blir det att snart åka ut till Smedby för att käka lite mat!
Ja...jag vet, som vanligt!!

Ha en bra söndags eftermiddag
och en härlig arbetsvecka!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Londongirl

Vad kul att ni ska till London som är en av mina favoritstäder.

Om ni åker till London med barn kanske det är roligt att gå på den stora leksaksaffären på Regents Street som heter Hamleys. Brukar vara mycket poppis.



Angående London Eye fick jag ett tips första gången jag skulle åka det (tipset fick jag av en taxichaufför) att man skulle tänka på att det tar en bra stund att åka runt det och att det är bra att tänka på att man gått på toan innan. ;-)

Toaletter finns i byggnaden mittemot på markplanet.



Hoppas ni får en jättehärlig resa till London!

// Lisbeth

2010-05-24 @ 18:07:08
URL: http://tankevagor.blogspot.comt
Postat av: Bloggblad

Jag tänkte också tipsa om Hamleys... våra barn blev helvilda där. Är det sju våningar, tror jag, med bara leksaker.

2010-05-24 @ 23:30:31
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0