Varför??

Varför har jag så svårt för att sova?
Ibland somnar jag snabbt men ibland tar
det 1-2 timmar innan jag somnar in.
Jag vaknar 2-3 ggr per natt och när klockan ringer
är jag så trött så jag vet inte vad.
Detta har nu pågått i en månad.
Jag trodde att det blev bättre i början av denna vecka men nope...
När jag inte får sova mer än max 4 timmar per natt
då blir jag så trött på dagarna.

Är det någon som kan hjälpa mig??

Nu ropar sonen efter frukost
så det är bäst att jag börjar.

Streetdance idag och sen bär det
av mot Linköping där mamma ska bjuda
på restaurang. Mysigt!
Hon är i Linköping för att besöka en
vän som bodde i Malmö förut.

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Micke

sv:

Tackar! :-)

Registrera din blogg på "Bloggtoppen" så får du all statistik där, fast bara från den datum du registrerar dig.

Ha det gott och hoppas du får bukt med dina sömnproblem. Det är tärande att inte sova.

2010-03-21 @ 15:51:02
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Bloggblad

Nej, jag vet inte. Men jag vet att mina då inte har gått över på alla år... Jag sover dock VÄLDIGT gott framåt morgonkvisten eller på eftermiddagen i soffan, men så här dags är jag kreativ och pigg.

2010-03-22 @ 23:58:52
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0