Melo...Imorgon!!

Idag hämtade jag en sovande son på frita!
Jag kände på hans panna och den var kokhett!
Jag samlade ihop alla sakerna och sen blev det
hemfärd nästan på en gång.
Vi skulle ju ha fruktsallad till fredagsmys
så ett litet stopp vid affären gjorde jag.
När vi kom hem var Samuel så gnällig och hängig
så direkt när vi kom upp fick han en tablett
och sen blev han nerbäddad i sängen.
Efter en halvtimme hade han 39,4 i temp.

Nu på kvällen efter ett par timmars vilande
mådde han mycket bättre och han
hjälpte till att skära frukt till salladen.

Nu sover han gott i sin pappas säng!

Imorgon ser vi fram emot finalen!


Det 5:e bidraget som jag tycker är bra!
Ja, årets startfält är bra iaf i mina och Samuels ögon!

En låt som blev utslagen men som jag älskar är:



Ja detta får räcka för dagen och veckan med musik!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0