Facebook

Is tha shit...!

Visst blev det bra nu!
Försöker hänga med de coola
men det är väl bara att inse att jag är för gammal!

Men tillbaka till Facebook (FB),
vad kul det är med detta att kunna
hålla sig ajour med vad som händer
i mina kompisars liv
fast jag bor så långt bort.

Måste bara sitta en stund varje dag!
Mattias tycker att jag är larvig
och han vägrar skaffa ett eget konto.
"Våga vägra FB" är hans motto!
Visserligen har han alltid bott i Norrköping
och umgås ganska mycket med sina kompisar
så han behöver det kanske inte.
Medan jag har flyttat runt en del!


Orkar jag vänta på denna film??
Usch...eclipse NU!!!!

Nu blir det en dusch
(så fort sonen har badat färdigt)
sen blir det dans!

Ha en bra söndag!

(På 10 dagar from fredag ska jag bara jobba 2
och de 2 dagarna ska jag jobba 6-12.30.
Välbehövligt tror jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0