30 juni....

Då är det premiär på den 3:e filmen i "The Twilight Saga"!

Svaret på frågan i det senaste inlägget!

Här kommer en annan Sneak Peek:



Vad mycket dötid jag har dessa dagar då Plutt är sjuk!
Vi kan inte gå ut i det fina vårvädret
och han är för slö för att hitta på saker här hemma.

Vi har läst bok men det blir mycket tv-tittande
och sitta framför datorn men är han sjuk så är han!
Jag läser mycket!
Just nu läser jag del 2 i Hammarbyserien
utav Carin Gerhardsen.

Första delen heter "Pepparkakshuset" och
den jag läser nu heter "Mamma, Pappa, Barn".
Båda böckerna är mycket bra!
Pepparkakshuset       Mamma, pappa, barn
Vad många inlägg det blivit senaste dagarna!
Märks att jag är rastlös här hemma eller??

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Oj, den filmen känner jag inte alls till. Kan bero på att jag inte är nån större filmentusiast...



Hoppas att han piggnar till så att ni får lite mysigt i morgon då!

2010-03-14 @ 22:50:48
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0