Blandad kompott!

Mattias och Samuel campar på Mårängen!
De hade tur med vädret och badade mest hela tiden.
Jag var lite avis eftersom de hade så mysigt!
Mattias och Samuel campade en natt på Mårängen. De hade det så mysigt! Jag var lite avis när jag slavade på jobbet.

Titta vilken fin blomma som slagit ut!
Detta är en blomma som min mamma köpt till oss.
Den har fått knoppar hela tiden men ingen har slagit ut förrän i natt.
Spröten växer ca 10 cm om dagen
och det är många knoppar nu!


Lite bilder från London som inte kom i inlägget därifrån!

Ambulansmotorcykel
Det har jag aldrig sett förut!


Ambulanscykel
Något jag heller aldrig sett förut!


En äkta engelsk glassbil!
Detta har jag bara sett på film förut!


Jaha...lite bilder från mobilen var detta!

Håll till godo!

Vi ses säkert snart igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0