Oj...Oj...Oj...

..... Vad jag är dålig just nu på att uppdatera bloggen!

Det har inte hänt särskilt mycket i mitt/vårt liv denna vecka.
Jenny på jobbet har blivit riktigt dålig.
Marina har varit sjuk i 2 veckor.
De är saknade nåt enormt mycket!

Idag har jag varit med Samuel till frisören!
Det var han själv som ville och vi åkte lite på vinst eller förlust
till en frisör i Kneippen
och det blev vinst!


Vilken glad kille!
Han var uppe med tuppen idag!
Jag gick till jobbet kl. 5.40 och då satt han och tittade på tv.
En tröttis som har beställt McDonalds idag
och han har bestämt att se "Kändisdjungeln".

Jag har gjort färdigt ett hänge till en arbetskamrat oxå!
Hon har beställt ett namnsmycke i en lite annorlunda utformning.
  

Hela veckan har gått åt till att sortera Samuels lego
och under tiden jag gjort det har Samuel byggt sitt piratskepp.

Imorgon om vädret tillåter ska min lilla familj till Skönero
och titta på bl.a. korusning.
Fråga mig inte vad det är!
Jag berättar i ett inlägg lite senare.

Ja...detta var lite om veckan!

Ha det bra så ses vi!


Kommentarer
Postat av: anna

Jag är inne och läser ibland men är dålig på att kommentera... Tycker dock att S blev väldigt fin i håret! Tänk om jag ändå kunde övertala MIN unge att klippa en kort frisyr. Han ska aldrig mer klippa sig säger han. Nu har jag tvingat honom att gå med på att jag ska få klippa lite i luggen i alla fall... så man ser ansiktet på honom! /Anna

2009-09-22 @ 14:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0