Vårruset!

Imorgon ska jag och 11 st till från jobbet springa eller gå vårruset. Jag ska gå eftersom jag är ganska otränad och sen har jag ont i en fot som jag gjorde illa för en månad sen. Jag skulle ta av mig min målvaktsutrustning på balkongen och slog i foten på ovansidan så jag trodde den gick av. Men den satt kvar men jag kunde knappt gå på hela helgen och fortfarande känner jag av det. Jag tror det blev en spricka som har svårt att läka ordentligt. Men gå ska jag göra och det är det fler som ska så jag får sällskap! Jag ska lämna Samuel hos Mattias föräldrar och då skjutsar Mattias pappa mig tillbaka till badhuset och efter allt hämtar han mig. Vilken service va? Det är så snällt för ont om parkeringsplatser är det gott om.

Idag har Samuel och jag varit och shoppat igen! Igår blev det en svart basketboll och idag blev det ett par skor och 2 t-shirtar.


Som de här fast svarta! Visst är de tuffa? Riktiga streetskor som han kan åka skateboard med och även en bra gympasko.
 
Sen blev det dessa 2 tröjor från "name it". Det var ett öppningserbjudande med 2 tröjor för 100:-
På den grå tröjan stor det Mr Nice Guy.

Nu ska jag snart gå och lägga mig eftersom jag börjar 06.00 imorgon!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Hoppas det gick bra - jag sprang en massa lopp för 15 år och lika många kilo sen. Numera är jag så nöjd med mina ensamma promenader. Har inte alls svårt att ta mig för att gå ut - bara jag slipper passa tider.

2009-05-28 @ 21:53:44
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0