Stolt mamma!

Idag var det Skarphagsskolans dag. Jag åkte dit efter jobbet och då var det jippo med olika stationer. Det var sångframträdanden, tipspromenad, ansiktsmålning, korvförsäljning, fikaförsäljning, hinderbana och lotteri.

Givetvis skulle min son sjunga inför alla elever och deras föräldrar! "Baby, goodbye" dessutom men det gick bra, engelskan kunde ju vara bättre.

  
Han sjunger tillsammans med en klasskompis!

Jag är så stolt över honom. Han har ett mod (och många med honom) som jag avundas och som jag hoppas att han behåller resten av livet. Micke (hans musiklärare) säger att han är jättebra på att sjunga, han håller tonen och takten. Då blir man glad som förälder när man hör sånt.

Vill bara berätta att badrummet är nästan färdigt!
Imorgon har de bara det sista finliret kvar + städningen (hoppas jag iaf). Jag kommer att ta kort på det färdiga resultatet men jag kan avslöja att det är fint. Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på "the mentalist".

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Härlig bild! Jättekul när ungarna vågar. För mig tog det nästan 50 år innan jag började våga saker jag aldrig vågat förut.

2009-05-20 @ 16:42:09
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0