Torsdag!

Idag slutade jag tidigt så jag åkte och hämtade min älskade gullunge och sen körde vi till "Stadium Arena", den nya sporthallen i Norrköping. Vi tittade lite på skolbasket! Det var idag nämligen SM-slutspel för tjejerna och Djäkneparksskolan hade gått dit. Vi kom precis när deras första match slutade men vi fick se deras olika profilklasser uppträda i pausen. Jättetrevligt och sen satte den sista matchen igång och då gick vi. Samuel tyckte inte att det var så kul. Men arenan var så häftig och verkade väldigt bra. Tyvärr var nog spelytan alldeles för liten för innebandy eftersom den är gjord till basket.

Nu tittar Samuel på "Ice Age" och skrattar helt hysteriskt emellanåt. Jag vet... vi har bestämt att tv-tiden börjar kl. 18.00 för honom men det finns alltid undantag och idag var ett sådant tillfälle. Han är väldigt trött!

Jag var inne på en blogg och läste om hur bloggaren tycker det är så fel att publicera bilder på sina barn! Det tycker inte jag men man måste vara restriktiv om vilka bilder man lägger ut. Inga nakenbilder eller andra bilder som kan få barnet att må dåligt. När jag lägger ut bilder så brukar jag fråga Samuel om han tycker att just den bilden är ok och det tycker han oftast. Han var lite tveksam till den bilden där han sov och hade hela pyjamasen full med gosedjur. Till slut godkände han den om jag skrev att det var hans tvillingbror på bilden. Familjen är ju det bästa jag har i livet och det är väl klart att jag vill visa upp dem och då blir det oftast kort på Samuel.

Ikväll kl 21.00 är det en dokumentär om monstret Joseph Fritzl i Österrike som höll sin dotter Elisabeth fången i källaren i 24 år. Den ska jag se, varför vet jag inte då jag tycker denna man är otäck. Jag förstår inte hur en man är funtad när han kan göra så men det är väl därför jag vill se, jag vill ha en förklaring.

Nu är det legobygge innan Samuel och jag ska äta middag. Ikväll blir det efterrätt oxå, fruktsallad! Det är Jennys fel (gör inget eftersom frukt är nyttigt) eftersom hon pratade om det idag på jobbet. Mums vad gott det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Jag tror jag avstår, jag mår dåligt bara av de bildsnuttar jag sett från källaren...



Det är mest med tanke på snuskhumrar som dreglar över små barn som man behöver tänka på att inte publicera nåt som kan dra iväg med fel tankar... Men att avstå från bilder på barn för den skull, då låter man dessa personer ta över allting. Och då måste man nog klä sina små barn i burkha så de inte syns och lockar live heller. Och sluta med blöj- och vällingreklam...

2009-03-26 @ 18:02:52
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0