Hope and Glory



Den 14:e mars sitter jag bänkad framför tv:n kl 20.00 med telefonen redo! Jag vill att Måns Zelmerlöv kommer till den stora finalen! Den här låten är bara bäst! Rösta på honom du med! Eller vilken låt är din favorit? Skriv gärna en kommentar så jag vet hur mycket jag måste rösta.

Samuel kom hem från skola/frita idag med huvudvärk. Fick en tablett men den kräktes han upp och sen gick han och la sig. Han har nu sovit från kl. 18. Så när jag kom hem från jobbet låg han och sov.... inget kul! Mattias och jag är förberedda på en lång natt om han vaknar. Om Samuel är sjuk imorgon kommer Mattias att vara hemma tills jag kommer och sen gå och jobba på kvällen.

Idag har Mattias lagat god middag till oss! Kyckling, sallad och foccacia, mums! Så Jenny, om jag inte glömmer matlådan imorgon så finns det en bit foccacia till dig med (en stor). Nu ska jag surfa runt en stund för att sen se på tv ett tag. God natt alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Liv, jag är inne och läser din blogg titt som tätt. Trist att Samuel är sjuk! Hopps han blir snabbt bättre! När han blir frisk måste vi se till att killarna får träffas och leka, det var ju så länge sen. Lilla G hade en liten väninna här nästan hela dagen igår (hon är ju ledig på måndagar nu när jag söker jobb) och de hade SÅ kul!



KRAM

Anna

2009-03-03 @ 09:30:16
Postat av: Eva Magnusson

Stackars Samuel och stackars mig, jag är äckligt förkyld. Hur gick matchen i söndags? Hur gör man änglar utan vingar? Tänk att du har fått lilla Linnéa som bloggkompis. Har du sett hennes Albin? Han är häftig kan du tro! Nu skall jag slappa framför TVn en stund. Rökfri 2 månader den 7 mars,antagligen därför virusen rår på mig.



Kram från mammasnoret

2009-03-03 @ 20:56:17
Postat av: Liv

Eftersom jag inte skrivit något om matchen gick det urdåligt! Första perioden spelade vi alla bra men andra perioden var så kass! På de 2 första minuterna släppte jag in 3 mål så jag bytte ut mig själv! Det var inte mina mål utan snygga skottmål men självförtroendet sjunker ju ändå.

Samuel är frisk igen, det var bara huvudvärk som tur var. Han har varit i skolan och på frita idag.

2009-03-03 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0