Loppis!

På lördag ska vi stå på loppis och sälja nästan alla Samuels urväxta kläder! Vi hade 7! kartonger i källaren med kläder och skor! Nu kommer vi bara att ha 1½ eftersom jag vill spara en del kläder. Nästan alla kläder i strl 50-56 sparar jag för de är ju så gulliga och en del andra är ju så fina. Jag hoppas få in lite cash och det har redan börjat. En kompis var här ikväll och köpte för 200:-. Lite leksaker ska vi oxå ta med och försöka sälja av!

Imorgon åker vi ut till Petra och Fredrik i Sanden (där vi var på fest för ett tag sedan) och badar, solar och har skoj. Kima och hans dotter ska oxå följa med. Vi tar med lunch och kött till kvällen så det blir en heldagsutflykt. Denna gång ska jag försöka ta kort på området, utsikten och allt runt omkring.

Nu hoppas jag att detta rensande snart är klart så vi kan ha semester igen! Men vädret har ju inte varit jättebra men heller inte dåligt så imorgon hoppas jag på badväder!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0