Torsdag!

Jaha.. en dag närmare helgen! Idag åkte jag och Samuel till Nettos nyöppning i Eneby! Knökfullt vid frukt o grönsaker men längre in i affären var det inte så farligt. Vi shoppade loss på frukt och lite annat smått och gott. Efter det åkte vi till Maxihuset och köpte en outfit till Samuel när han ska dansa streetdance.
                             
Tufft ska det vara och helst lite oversize. Det blev ett par grå joggingbyxor, skate tröja och ett par turkosa kalsonger med texten street i linningen.

Sen vi kom hem har jag tvättat och hängt 4 maskiner tvätt. Så skönt att få tomt (iaf skapligt tomt) i tvättkorgen. Vi har ätit, Samuel har duschat och precis nu läste jag en saga. Så nu har plutten gått och lagt sig. Imorgon ska han bara gå i skolan mellan 8 och 11 och då ska de gå till skogen. Om han nu ska gå imorgon... Han var hemma idag för han hostade imorse men det har han inte gjort på eftermiddagen men beslutet får Mattias ta imorgon för jag börjar jobba kl. 6.00.

Nu ska jag sy klart ett armband (om jag hinner) till mamma i familjensjurist färgerna. Jag tycker att det blir kanonfint och jag hoppas att mamma tycker det med :) Ha det så skriver jag imorgon igen.

PS Ilskan och besvikelsen har lagt sig om jag inte tänker på det men om jag tänker på det så blir jag irriterad. Det går väl över någon gång hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0