Hej igen!

Kommer direkt från träningen! Jag kom för tidigt (inte vanligt för mig för om jag tränar så kommer jag sent) och gick in och spelade lite utespelare med småtjejerna. De har Moa, Sara och Becka som tränare och idag var de hela 3 tjejer där och tränade. Sen började vår träning och idag hade vi en gästtränare, Martin som är tränare till Samuel bl.a. Han tränade tydligen 4 lag i år. Vilket jobb! Nu sitter jag här i Samuels rum och skriver ett snabbt inlägg för han ska snart gå och lägga sig. Då vill jag inte sitta här inne och störa honom.

Sen är det ju så också att jag har till på onsdagkväll på mig att göra lite olika smycken. En kompis till mig ska ha 2 smyckeparty på söndag och då ska hon ta med lite av mitt också. Det ska bli kul att höra vad de tycker om mina saker!
Igår och idag har jag gjort detta:

2 armband (ett är inte riktigt färdigt, mina vita seedbeeds tog slut) och 2 par örhängen. Örhängen fick jag idéen till idag. TRASSELÖRHÄNGEN! Får se hur bra de går!

Näpp, Samuel i säng (han kommer skrika, jag vet det), duscha och sen sätta mig och knåpa ihop lite till! Får se när jag hinner blogga nästa gång! HÄPP!

Kommentarer
Postat av: Jempa

Oooj! Det blir mycket för mig att ta med. Ena smyckespartyt kommer att bli framflyttat till helgen därpå, så det blir bara 1 på söndag. Men det känns som det räcker.

2009-02-16 @ 21:11:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl
Postat av: Yonna

Vad fina saker du har gjort syrran!! Hoppas allt är bra med er. Nä nu ska jag ut på en promenad med hundarna i snön, de blir som tokiga när de kommer ut och får springa så snön yr. Kram

2009-02-17 @ 08:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0