Övernattning!

Imorgon ska jag, Marina och 17 ungar sova över på jobbet. Det ska bli så kul! Marina och jag ska laga tacos och vi ska se på film och leka lekar. Kommer ni ihåg när ni gjorde samma sak på ert frita?

Annars kan jag berätta att det är skitkul med facebook fortfarande men det tar tid! Just nu hinner jag inte läsa så många bloggar men det hinns nog med i sinom tid.

Nu ska jag fortsätta med facebook samtidigt som jag ska läsa igenom iaf ett par bloggar! Mamma, adda mig på facebook är du snäll! Är du aldrig inne?

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja visst kommer jag ihåg när jag sov över på frittan, kommer ihåg att jag lånade en solstoldyna av grannen som jag sov på:-)



Hoppas ni får kul!



Kram

2009-04-08 @ 09:42:22
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Bloggblad

Skitkul??? Jo, det är underbart att det finns några som tycker att sånt är kul. Ungarna gillar det ju... och det stärker sammanhållningen, men själv är jag inte så sugen på att sova övernatt med ungar.



I dag ligger jag förresten i stort sett. Tog ut mig fullständigt på mina spännande övningar igår... är helt färdig i dag.

2009-04-09 @ 14:07:39
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0