Nu sitter jag här igen!

Jag är trött men det kanske inte är så konstigt! 16 ungar, jag och Marina har sovit över på frita (1 blev sjuk) och haft så kul. Jag bara älskar mitt jobb och guldkanten är dessa stunder när vi gör något annat än det vanliga. Innan ungarna kom gjorde jag och Marina iordning allt (jag fick en stunds vila eftersom jag jobbat från 8.30) och sen kom huvudpersonerna. Vi började med att prata om kvällen och sen åt vi tacos och det var uppskattat. Sen fick de bädda och ta på sig pyjamasen (om de ville) och bara vara en stund. Sen lekte vi lekar! Vi band fast ballonger på deras ben och sen gällde det att trampa sönder de andras ballonger. Sen blev det min favorit (iaf när det är mörkt) "sardinburken". Den går ut på att en gömmer sig och resten ska leta och när man hittar den som är gömd så ska man gömma sig där oxå och till slut är alla där. Jag gömde mig först och i det rummet jag gömde mig var det kolsvart..... Men kul hade vi! Vid ca 22.00så satte vi på filmen och då vart det lugnt. Kl. 23.30 var det tyst och då somnade jag med men vaknade väldigt många ggr. Så nu är jag trött!

Samuel är ute på gården och leker och jag har läst ut min bok "den vita massajen" som jag tyckte var kanonbra. Nu vill jag läsa de andra böckerna! Nu ska jag gå och öppna mitt gula paket som jag fick för ett tag sen som ni fick se i ett tidigare inlägg. På den sidan där vi bytte paket hade de flesta redan öppnat sina och nu är jag nyfiken. Jag återkommer senare med ett kort på innehållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0