Facebook!

Det är kul att hitta gamla kompisar från förr.... Men jag tycker det är svårt att söka. Tex om jag har en kompis jag vill leta upp, skriver in namnet och trycker på sök och vad händer? Jo det kommer upp kanske 30 pers som heter samma och en del har inga kort. Hur ska jag veta vilken det är av dem om kompisen ens har facebook. Jag tycker det skulle kunna gå att skriva in några sökord tex, innebandy, städer osv.... Det går ju att skriva in företag, skolor men en del skolor finns inte med och inte en del företag heller som tex ICA som min pappa jobbar på. Då blir det svårare!

Just nu letar jag efter 2 personer och den ena har gått på clemensskolan i HBG men den skolan finns inte med och den andra personen har jag spelat innebandy med. Hur går jag vidare?

Finns det någon vänlig själ här ute i cyberspace som kan hjälpa mig?

Nu ska jag surfa vidare ut i rymden igen men vi hörs! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha.. Visste att folk skulle bli nyfikna.. de var därför jag inte skrev :D.. Viktor flyttar.. ja ska jobba hela helgen.. och så får vi en ny soffa snart :P .. eller aa ny för oss :D. hahaha.. De är väl bra sakeer kraaam

2009-04-20 @ 16:48:34
URL: http://www.metrobloggen.se/JosefinHurtig
Postat av: JonnamedJ

Du måste inte välja en skola av de förslag som ges, skriv bara in Clemensskolan så kommer folk upp ändå. Jag provade nyss! :) Med ICA var det dock svårare, provade det med. Däremot kan du skriva in ICA i sökboxen längst upp till höger, välja att visa resultatet med bara personer, och där kan du se vilka som angett att de jobbar på ica. (det är då markerat med gult, "job".)

2009-04-20 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0