CYKEL!

Idag har jag köpt mig en cykel, en monark som jag hoppas ska hålla lite längre än den jag köpte sist!

Min cykel är mörkgrön och vi ska hämta den imorgon! Kolla in sadeln, vad mjuk och skön den ser ut. Den kan jag nog cykla flera mil på.....hehe...

Idag har varit en bra dag men nu är jag mätt, trött och glad. Samuel är sjuk igen, denna gången har han feber. Vi åkte ut till Smedby iaf för påskbordet ville vi inte missa och gissa ...... om det var gott? Kanoners! Anki och Kenthas mat är alltid god förutom när det är leverstuvning (då stannar jag hemma).

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och göra klart ett armband som jag gjorde när vi tittade på "Wipeout". Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte detta din första damcykel någonsin??

2009-04-12 @ 22:45:02
Postat av: Liv

Vem undrar? nej, det är faktiskt min 3:e! Den första köpte jag begagnad utav en granne men som blev stulen bara 5 dagar senare. Den andra köpte jag när vi flyttade hit till Ektorp men som bara var skit och gick sönder och lät och betedde sig. Och idag har jag köpt min 3:e damcykel!

2009-04-12 @ 22:48:59
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Yonna

Det var jag som skrev, vet inte varför mitt namn föll bort för jag vet att jag skrev det. Jag trodde att du bara har haft den där lila cykeln och en till. Massa med kramar

2009-04-13 @ 18:36:59
Postat av: Mifflan

Snygg, snygg, snygg! Hoppas att du klarar dig från tjuvarna denna gång!

2009-04-14 @ 18:54:14
URL: http://mifflan.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0