Muddjeans...

... blev det efter många om och men!

Jag sydde fel ett par ggr och nålarna i OLen gick av
och mudden blev för kort osv...


(Mudd och jeanstyg från Stoff och stil och stjärntyget från JNY)

Dessa ska Lindas Ludde få eftersom de blev så bra
så ett barn kan använda dem men inte riktigt
så proffsiga så jag vill sälja dem.
Fickorna fick jag hjälp med utav en tjej som gjort en beskrivning på sin blogg!

Lite mer har jag hunnit sy i helgen:

(Tyget kommer från Jofotex)

Det blå setet är tänkt som IFK-saker!
Hehe....

Nu är det dags för en ny jobbvecka
och på fredag jobbar jag till 18 :(

På lördag åker vi på Samuels första tävling!
Åhh...det ska bli så spännande!

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ibland känns det verkligen som man har Gudarna emot sig! Tycker du räddat dem bra! Lycka till på tävlingen!

2012-02-09 @ 20:07:17
URL: http://wcollection.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0