Lite nytt!

Jag har sytt lite nya mössor som ska följa med en kompis ner till Ljungby!

Kan ju hoppas att hon säljer lite för nu har jag många på lager!


Stjärntyger från Jofotex

Jag måste säga att jag älskar deras nya stjärnor!
Nu har jag svart botten oxå!



På söndag är det sylan i Linköping igen!
Det ska bli så kul!

Jag ska sy ett par muddjeans i strl 86
med applikation för första gången.
Idag köpte jag Vliesofix som jag ska mellan bilden och byxan.
Det ska givetvis vara fickor oxå
för det var så himla snyggt!
En t-shirt ska jag oxå hinna med tänkte jag.
Jag ska ta med båda symaskinerna för
jag ska använda tvillingnål och det kan jag i min.
Inte så mycket tyg som jag hade förra gången
utan ha med mig färdigklippta tygdelar
och bara lite tyg.


Ett av mina absoluta favorittyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0