Samuel 9 år!

Dagen innan dansuppvisningen fyllde som sagt Samuel år!

Det var en hektisk helg vi hade framför oss men det gick bra!
Pappa, Ann-Sofie, Kim och Yonna kom upp från Skåne
på fredagskvällen för att fira lilleman.

På lördagsmorgonen sjöng vi och Samuel fick öppna några paket.
Han fick kläder, pengar, discolampa och en mobil.

Vi åt en riktig hotellfrukost för att sen åka ner till MediaMarkt
där Samuels showdansgrupp skulle dansa.



Därifrån åkte Kim och jag till HagaCykel för att hämta en present till!
Vi åkte ut till Smedby och lämnade den där och åkte hem och hämtade
resten av gänget för att sen åka tillbaka till Smedby!

Där fick Samuel sin nya cykel!
Han vart jätteglad!
Här är han ute och testar den med en hockeyhjälm på huvudet!
Han fick även en discolampa till!




24" Nishiki Dare 21-VXL

Sen åt vi mat som Mattias hade fixat till!
Grillat, potatissallad, pastasallad, olika såser och en massa annat gott.

Sen kom söndagen med uppvisningen som jag skrev om i förra inlägget!
Våra gäster var med på 1:a och 2:a genrepet innan de åkte hem!

Jag hoppas de hade det bra fast det blev en rörig helg
och att de tyckte det var kul att se Samuel dansa!

Nu ska jag försöka uppdatera bloggen lite oftare!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis i efterskott till sonen! :-)



Ha en riktigt bra helg! :-)

2011-05-27 @ 22:27:15
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0