Julmarknad

I helgen stod jag på julmarknad inne i stan!
Hade ju hört att vi skulle stå bland affärerna och mycket folk skulle passera.
Så blev det inte!

Vi blev förpassade till en butikslokal som var mörk, ruggig och tråkig.
Folket hittade inte dit!
Så himla trist så förtjänsten blev liten men dock en förtjänst.

Så ikväll la jag upp en del bilder på facebook
och skrev att 20% av förtjänsten kommer att gå till "Bullhjälpen".

Så här skriver Milla på sin blogg:

Mitt namn är Milla
, jag är 9 år gammal och driver en välgörenhetskampanj som går ut på att rädda svälande barn i Afrika. Jag har sett i tidningen och på TV om hur både barn och vuxna i Afrika svälter. Så lite som 10kr kan rädda livet på ett barn. Därför startade jag bullhjälpen. Vill du också rädda liv, göra världen till en bättre plats eller bara läsa lite mer om mitt välgörenhetsprojekt så kan du klicka dig runt på denna sida. Men tänk på att ditt bidrag gör stor skilnad i världen! Ditt bidrag kan rädda ett eller flera barn från att dö i svält.. Bli en bullhjälpare du också!


Samuel tittade på tv-programmet svenska hjältar där Milla var med
och sa att han oxå ville bli en bullhjälpare.
Men så här innan jul vill inte jag baka en massa
så jag lovade honom att skänka en del av vinsten istället
och det tyckte han var toppen!
Så nu får vi se hur det blir!

Så här såg mitt bord ut idag!


  

Ha det gött gott folk!

Just det!
Jag fick ju min OverLockmaskin i måndags...
Shit, vad coolt!

RACERmaskinen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0