- 18 grader

Idag skulle plutt och jag ge oss ut och åka skridskor
på bollspelaren eller på Samuels skola.
Men termometern visade - 18
så vi valde att gå på bio istället.
Mattias spelade innebandy med grabbarna.
Vi alla 3 fick biopresentkort på nyårsafton.
Samuel fick det av Kim och Yonna i julklapp
och Mattias och jag fick det
i en försenad födelsedagspresent
utav pappa och Ann-Sofie.

Det blev förhandsvisningen av "Planet 51".
En mycket rolig och sevärd film!


Nu på eftermiddagen blir det lite småplock och familjemys!
Mattias jobbar ju ikväll så vi får passa på nu på eftermiddagen.

Tacos står på menyn
och jag har hittat avocados
som förhoppningsvis är perfekta
till min favorit - Guacamole.


Imorgon kl. 10 så är det bandy på schemat!
Vi får hoppas på att det inte är riktigt lika kallt imorgon som idag!
Varm choklad ska vi ha med oss iaf.
En stund går det väl att åka imorgon om kylan biter likadant som idag.

Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0