första veckan....

....är färdig jobbad för denna veckan!

Samuel är fortfarande halvkrasslig
så det blir att vabba imorgon igen!

I tisdags när sjuksköterskan ringde tillbaka så
tyckte hon att vi skulle åka med honom till vårdcentralen.
Vi fick en tid och åkte dit.

Läkaren kollade honom men hittade inget mer
än att halsen var knallröd.
Halsprovet visade inget
men hon behandlade det som en halsfluss iaf.

Vi åkte till Hageby för att hämta pencillinet
och sen åkte vi hem.
Samuel tog tabletterna och gick raka vägen in och la sig.
Han var helt slut efter denna 1½ timmes färd.

Så i onsdags vabbade jag halva dagen och idag blev det 2 timmar
+ att imorgon blir det hela dagen.

Han är ganska trött på att vara hemma
men han är fortfarande grötig i halsen.

Hoppas, hoppas....att han vaknar imorgon och är fin i halsen
och piggare än nu.

Just nu är han bara arg och vill att jag ska fixa saker
åt honom hela tiden..slå in paket, göra kort, skriva
och gör jag det inte direkt skriker han på mig!
Nej..det blir en tuff dag imorgon!!

Ha det bra och ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Så tråkigt att han blivit sjuk!

2010-08-27 @ 23:36:42
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Liv

Mmm...men nu är han frisk!

Vi har tom hunnit göra 3!! läxor denna första skolvecka!

På Skarphagsskolan är vi ambitiösa vill jag lova!!

2010-08-28 @ 12:29:04
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0