Tack Marina!

Marina på mitt jobb är en svamphittare!
Hon hittar svamp vart hon än går.
Idag kom hon med en kasse med kantareller till mig.
Hon gav mig massor med kantareller!
Marina är så snäll mot alla!
Hon är en helt underbar arbetskamrat som jag verkligen tycker om att arbeta med.

TITTA BARA!

Mums filibaba!

Jag har nu rensat dem och då blev det så här!

Det ska bli mycket gott att äta nån dag!

 

Samuel har haft en kompis här idag och de har kört med sina fingerskateboards

och Samuel körde med sin fingerBMX.

Just nu önskar han sig bara en riktig BMX cykel!

Så i julklapp ska han önska sig pengar.

Det är redan bestämt!


Här är en liten film där de visar hur man ska göra med dessa minisaker!

Nähä...Nu ska jag göra annat!

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Duktiga killar och så kul det ser ut:-) Fingerskateboards var poppis ett lite tag när jag var yngre, själv använde jag mig av en röd med gula hjul i plast som tillhörde någon Mc Donaldsleksak;-)



KRAM

2009-09-04 @ 09:48:24
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Bloggblad

Jag önskar att jag hade en hink med kantareller också... eller kände nån som gillar att plocka åt andra, men det gör jag inte.

2009-09-05 @ 17:17:39
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0