En vecka ...

... har passerat!
Tiden går helt otroligt fort!

I tisdags hade jag möte på jobbet mellan 17-19 och då var Samuel hos farmor och farfar.

I onsdags var jag på föräldramöte i Samuels klass.
Det var ett väldigt informativt möte.
Trevligt att träffa alla föräldrarna och alla lärarna.

I torsdags var Samuel på innebandyträningen
för första gången detta år.
Får väl se hur länge han fortsätter för det är inte riktigt hans grej.

Idag var Mattias och Samuel och badade efter skolan.
Samuel fick sin första läsläxa idag
och de hade leksaksvisardag.

Imorgon ska vi äta i Smedby
(Mattias ska se fotbollsmatch)
och sen åker vi till Sörping för att titta
på eldshow och lite annat trevligt.
Det är en medeltideshelg i Söderköping.

På söndag ska Samuel på kalas i skolans gympasal.
Det är 2 tjejer från klassen som bjudit alla
i hela klassen och det vill pluttis gå på.
Egentligen har han dans då men han får
skippa dansen denna gång.

Det var hela veckan på ett inlägg!
Bilder från helgen kommer senare!

Jag vet att jag är dålig på att skriva
och det beror på att jag sitter inte framför datorn
lika mycket nu som förut.

Sov gott så ses vi!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallo! Tänkte bara skriva en rad så du vet att jag kikar in här då å då...



Kram på dig!

2009-09-13 @ 17:57:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0