En härlig lördag...

...och helgen är inte slut!

Samuel och jag åkte till Kolmården idag
för att bara vara och göra sånt som vi vill i ett lugnt tempo.
Mattias stannade hemma och pysslade lite!
Han jobbade fredagskvällen och är och jobbar nu med.


Vi gick till Delfinariet för att se delfinerna
som alltid är ett måste då vi båda älskar att titta på dem.
På vägen dit och därifrån såg vi ju de flesta djuren.
Vi tog ett längre stopp vid tigrarna som är ett av mina favoritdjur.

Medan vi stod där så fick jag ett par fina bilder på sonen!
  

Eftersom vi har årskort så är alla attraktioner gratis inne i parken.
Så Samuel och jag vi åkte Delfinexpressen 2 ggr och
Samuel åkte även ensam 2 ggr.
Han hoppade i jättetrampolinen 5 ggr och har idag lärt sig att göra volter.


Nu kanske ni tror att djuren är minst viktiga men så är det inte.
Men det är tråkigt att sätta in 1000 kort på djur,
jag tycker det är roligare med bilder på sonen.

Sen när vi tyckte att vi var klara så åkte vi hem
och väl hemma så gjorde Samuel middagen.
Hemmagjord pizza!
Jag skar allt som skulle på och han fixade resten.
Vilken driftig 7-åring jag har!
Det var mycket gott oxå, det vill jag lova!


Ha det så ses vi!


Kommentarer
Postat av: Micke

Låter härligt!

Javisst blev vi båda glada för Gabbes present!

Helgen har varit mycket bra så långt! :-)

2009-09-27 @ 19:38:12
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0