Shit...

....vad längesen jag skrev!
Varför blir det så ibland??

Jag ska iaf uppdatera vad vi gjort sen sist!

Vi var ju på Eric Saade konsert i Säter den 6 augusti.
Säter är en riktigt mysig håla i Dalarna.
Vi kom dit och åkte direkt och rekade var konserten skulle vara.
Sen åkte vi in till byn för att få i oss nåt att äta.
När vi kom till stugan tog vi ett bad i den varma sjön.
Kl. 17 åkte vi till Säterdalen, Samuel och jag för att köa i 2 timmar.
Vi kom på 3:e plats i kön och träffade några trevliga 15-åriga tjejer
som vi pratade med och tiden bara flög iväg.

Här har ni de 3 tjejerna som vi pratade med!
De var helt galna!
Samuel och jag står precis till vänster precis utanför bild!

Kl. 19 släppte de in oss och samuel sprang ner för att
få en bra plats vid staketet.
Där stod vi sen i 2 timmar innan konserten kom igång
men det var det värt för vilken showman han är, Eric Saade.

Vilken magisk kväll det var för Samuel!
Han mös, ja han mös där han stod.
Han bara tittade och tittade!
Han glömde bort att klappa takt och sjunga med
för han var så inne i konserten.

Sen sov vi över där och på morgonen tog vi ett morgondopp
och sen åkte vi hem igen.

Samuel hade dansträning hela kommande veckan
för de skulle dansa på "Icebreakers" matchen.
Han tyckte det var jättekul!

I Bakgrunden ser du några tjejer från Samuels dansklubb!

På Augustifesten så fick Samuel hoppa bakvänt "Bungyjump".
Dansklubben dansade i Vasaparken där de visade upp "Lucky"
som de dansade på dansuppvisningen i maj.

Sen startade skolan...

Samuel var med om en häftig grej i lördags!
Hans dansklubb och Nordic Gym hade en flashmob
mitt i stan.
24NT var där och filmade:


Det var skitcoolt att se på!
Detta är min egen film då jag inte hittade Nts inslag på hemsidan!

Det har varit mycket dans i Augusti och mer kommer det att bli!
Nu dansar han 3 danser i veckan
och han stormtrivs.

I slutet av September är det 3 uppvisningar på gång
och det ska bli kul!

I helgen som kommer ska vi gå på Medeltids Gästabud i Söderköping.
Jag har hämtat ut 2 gratisbiljetter till Tornerspelen
och köpt 2 biljetter till TRIX eldshow.
Det ska bli så kul!

En annan sak jag vill beräta för er är:
Jag ska börja sy!
Jag var på Jofotex idag och köpte 3 olika tyger
och de tvättas just nu och
snart ska jag våga börja sy!
Jag visar väl upp resultaten i bloggen om det blir bra!

Ha det bra så ses vi nån annan dag!
Ska lägga in lite egna bilder från månaden som gått sen sist!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0