OL....

Nu blev ni nyfikna va?
Jag har beställt en ny symaskin!
En OverLockmaskin som syr och klipper samtidigt.

Det ska bli så skönt att slippa klippa förhand...
Det kommer gå mycket fortare att sy då!
Kanske hinner lära mig att sy något annat då.


Husqvarna Huskylock s15

När jag ska dit och hämta den så får jag
en utbildning av hon som arbetar i affären oxå.

4-5 arbetsdagar tar det innan den kommer!
Jag längtar så jag håller på att dö....

På lördag kanske jag ska stå på julmarknad igen!
Denna gång blir det i Lagerlunda där
Samuels lärare bor.
Det är hon som har lockat dit mig!
Det tråkiga är att det är mellan 10 och 18
och hela lördagen försvinner.
Positiva är ju att jag kan få sålt lite mössor...
Jaja...vi får se hur det blir!

Ha det gött mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0