Samuel har äntligen träffat Eric Saade!!



Äntligen fick lilleman en autograf av sin stora idol!
Tyvärr dålig bildkvalité men jag fick bara en chans att ta fotot.
När vi köat ca 45 minuter och nästan var framme så fick man
helt plötsligt inte ta kort på honom med barnet.
Jag tiggde till mig det men de blev inte glada så
jag vågade inte fråga om 1 till.


Dålig kvalité på inspelningn men det gör inget!
Popular i slow version!

Vi spenderade många timmar med att vänta men det var det värt!

Imorgon blir det en bio!
TRASSEL!
Vi skulle gått på den den veckan när jag var som sjukast
och inte kunde gå men imorgon blir det av.

Ha en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Jag förstår lyckan, jag har några såna bilder på barnbarnet och hennes idoler. Men Samuel ser så stor ut att både Plutt och Lilleman känns fel. Min grabb började jag kalla för "vår lille" när han närmade sig 1.90... då tyckte han att det kändes ok. Inte tidigare.

2011-03-19 @ 12:42:52
URL: http://www.bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0