En kul grej!

Faktiskt...Mitt i eländet med örat så
har jag, Mattias och Samuel något att se framemot.

Mattias föräldrar har bjudit oss på en kryssning
till Helsingfors med Silja Serenade eller Symfoni.
Vi kommer att åka påskhelgen och det
är för att fira svärfars 60-års dag.
Det ska bli så mysigt!

Alla ska med....Så Jocke, Oscar och Jossan
ska oxå med....mest för att vara barnvakter till plutt.
Hehe....
Nä...han den lille får hänga med på det mesta.
God mat 2 kvällar, show, shopping och en
stunds strossande i Helsingfors blir kanon.

Jag ser framemot detta jättemycket!
Februari månad har varit en pina
och nu fortsätter det in i Mars.

Promenadstråket som vår hytt har utsikt över.


BÅTEN!


Underhållningen!


Mars som är första vårmånaden....
Nu får gärna all snö smälta undan (fort)
och vägarna torka upp och solen lysa.

Slippa tjocka vinterjackan osv...

Nähä...Nu ska jag gå och äta frukost!
2 timmar sedan jag tog Kåvepeninet!
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Yonna

Åh vad mysigt det verkar, jag vill också följa med!! komma bort lite från Malmö.... tycker ni ska ta med mig... alla har ju sin respektive med utom Jocke, jag kan låtsas vara hans så kan ni ta med mig :D gud vilken bra idé

2011-03-02 @ 19:44:12
Postat av: Liv

Vore mysigt om du kunde följa med...Det är bara det att båda middagarna och resan och hytterna är redan betalda...Jocke skulle nog tycka det vore mysigt att få dela säng med dig...no problems där och jag skulle bli tokglad...Men ring Anki och Kentha och fråga vet jag! Gulledej!!

2011-03-02 @ 21:59:02
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Yonna

hahhaa jag sa väl inget om att dela säng med honom, han hade fått sova på golvet... meen jag vågar väl inte ringa Anki och Kentha, tycker du ska smuggla med mig, jag behöver inte äta, tar med mig lite bröd och vatten :D

2011-03-02 @ 22:23:49
Postat av: Liv

Ok....Vi har ju en jättestor resväska och om du bara viker ihop dig ska det nog gå bra!!

2011-03-03 @ 15:04:14
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Bloggblad

Så härligt! det blir nåt gôtt att se fram emot medan du tillfrisknar!

2011-03-04 @ 23:10:32
URL: http://www.bloggblad.blogspot.com
Postat av: jossan

Barnvakt ?!. Haha, Vad du drömmer :D. Snart är vi dät =)

2011-04-20 @ 11:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0