Mitt i veckan!

Mattias lagar mat, raggmunk med bacon, Samuel badar
och jag surfar...läser bloggar, kollar forum och givetvis tittar jag in på facebook.

Snart helg igen! YES!

Denna vecka på jobbet går till historien!
Malin har skadat tummen när hon åkte skidor och ska opereras imorgon,
sjukskriven sedan igår.
Mariann har fått influensan och har varit hemma sedan igår.
Marina jobbade igår men är sjuk resten av veckan.

Så ni förstår att det är rörigt!

Men som sagt, det är snart helg!


Jag har börjat träna hemma!
Samuel och jag dansar till hans Wii spel som han fick i julklapp.






Det är riktigt kul och riktigt jobbigt!
Det finns som ett träningspass där man samlar svett varje dag!
Samuel och jag dansar ihop ganska mycket!

Sen har jag även börjat trampa på min crosstrainer.
Det är ju inte en endaste dag försent, det var ett tag sedan.

Nu ropar Mattias att maten är klar!
Vi ses en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Micke

Nu är helgen här och jag önskar dig och din familj en bra sådan! :-)

2011-01-14 @ 10:57:22
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0