Ledig igen!

Idag vill jag gratulera min pappa som fyller år!

GRATTIS PAPPA!


Han är alltid ledig på sin födelsedag den lyckans osten.


Igårkväll hade Samuel ont i huvudet
och valde att gå in och lägga sig i min säng.
Han somnade ganska snabbt ca 18.45 och
sov sedan hela natten förutom att han vaknade kl. 3.45
för att få lite massage.
Knäppa unge!
Sen vaknade han halv 7 och då
åt han pannkakstårta tillsammans med Mattias.
Jag sov vidare en stund.

Nu tittar vi på Ronja Rövardotter och
snart ska jag göra lite frukost till oss båda.

Hoppas ni får en trevlig trettondag idag!
Imorgon ska jag jobba 6.15-10.
En kort härlig dag och en lång helg!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Micke

Det där var ett högt bygge! :-)



sv:

Jepp, snart har vi kanske hela gänget samlat. ;-)

2011-01-06 @ 18:29:51
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0