Känns toppen!

Idag när jag vägde mig så var det ytterligare -1,0 kg!
JIPPIEE...
Känner mig så motiverad!

Idag har jag bokat 2 biljetter till mig och Samuel till
genrepet till Melodifestivalen deltävling 3 i Linköping.
Yes...det är där Eric Saade ska sjunga!
Tack till generösa Telia som bjuder på halva biljettpriset.
Jag gillar!

I påskhelgen ska jag, Samuel och Mattias
tillsammans med hans föräldrar och bröder och Jossan
åka på kryssning till Helsingfors.
Mattias pappa fyller jämnt och det ska firas!

Så nu har vi 2 saker att se framemot!
HÄRLIGA VÅR!

Vi har även bokat in en dag på Grönan i juni då Mattias
ska se något band som spelar medan Samuel och jag åker karuseller.


Summering: -2,9 kg på 2 veckor!
hehe...Är så nöjd så jag måste berätta om och om igen!
Nej, det gör jag bara i bloggen och den är ju min
så här kan jag tjata!



Läste en innebandykompis blogg där hon skrev
att hon var sugen på ett par röda converse
och då ville jag berätta att jag är sugen på ett par gröna.


Kommentarer
Postat av: Innebandykompisen

Jag är så "feg" att jag bara vågat mig på vita och svarta - hittills. Men denna vår ska det bli ändring... Dessa gröna var hur snygga som helst. Ska jag våga?!?! ;)



Kram Tamara

2011-01-25 @ 07:32:30
URL: http://livetpasolsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0