Sjuk!

Detta har ju blivit värsta sjukbloggen!

Idag är det min tur!
Samuel har varit i skolan idag
men han somnade på soffan nu på eftermiddagen.

Jag har feber, ont i huvudet och hostar.
Gissa vem som smittade mig!
Ja, du gissade rätt!

Jag har varit hemma idag och ska vara hemma imorgon oxå.
När jag har tagit tabletterna så känner jag mig ganska pigg
men sen slutar de verka och då är jag inte så kartig längre.

Det tråkigaste av allt är att jag missar ett möte på jobbet ikväll!
Jag har en massa tankar och funderingar som jag skulle
vilja få ut och tanken var att det skulle ske ikväll
men då är JAG sjuk....

Varför ska huvudet göra så förbenat ont??
Nähä...nu ska jag gå och ta ett par tabletter till!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0