Så trött...

...på att vara sjuk!
Har fortfarande öroninflammation med ett kraftigt tryck i höger öra.

Fick en ny tid till läkaren i fredags
och han tyckte att jag skulle börja med Kåvepeninet igen.
Fick hämta nya tabletter och nu har jag ätit dem i 3 dagar.

Ingen ändring på trycket men illamåendet som kom tillbaka
har försvunnit helt och nu blir jag bara yr och
illamående när jag varit uppe och rört på mig en del.
Det beror på trycket på balansnerven i höger öra.

Kommer inte att jobba imorgon eftersom jag inte
hör något och jag blir yr.

Jag är så j***a trött på detta lock i örat nu!
Snälla låt det släppa!

Melodifestivalen var ganska bra igår men Samuel och jag
såg nog vinnaren LIVE i Linköping förra fredagen.
Jag tycker att Saade har den bästa låten och det bästa framträdandet
och han har störst chans att vinna hela alltet i Tyskland.

Annars så finns det inte mycket att berätta!
Jo, vi har köpt Wii-brädan nu!
Samuel och jag har lagt ihop till den!

Nähä...nu ska jag sluta blogga och blunda 5 sek för
att se om illamåendet försvinner!

Ha det gött och ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 17:18:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0