Onsdag!

Jag är fortfarande sjuk!
Var hos läkaren i måndags och fick diagnos öroninflammation.
Jag fick penicillin utskrivet men
tyvärr har det inte hjälpt än.
Har blivit grymt illamående av tabletterna
och ringde VC idag igen och doktorn tog beslutet att
jag ska sluta med tabletterna och hoppas på att mitt immunförsvar
läker ut inflammationen själv med lite hjälp av det jag redan ätit.

Blir inget jobb imorgon heller och på fredag har jag tagit semester
men är jag inte bättre då så blir det sjukskrivning istället.

Är inte örat bättre på fredagmorgon blir det ett nytt besök
hos farbror doktorn! Kul, kul...

Jag som sett framemot att jobba sportlov!
Det är så kul att jobba på loven
då vi får göra vad vi vill hela dagen.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0