FEBER....

....gaahhhh....

Samuel är sjuk igen!
Blev givetvis sjuk i fredags då jag skulle ha lite vänner på besök.
farmor och farfar tog honom ändå fast han var sjuk!
Tack för det Anki och Kentha!

När jag hämtade honom på frita i torsdags
så hade han ont i huvudet och han hade så ont att han grät.
Jag var tvungen att åka och handla så
han satt i en kundvagn och nästan sov.
Tur han hade fått en huvudvärkstablett!

Väl hemma gick han och la sig och sov 1½ timme.
Han kom upp och åt en stor portion blodpudding och bacon.
Sen tittade vi på tv och han gick och la sig kl. 21
och somnade som en stock.
På natten kom han in till mig och var varm som en kamin.
Då fattade jag att det var kört igen!

Han var ju hemma hela förra veckan, nu i fredags
och han kan inte gå imorgon då han fortfarande har feber.
Det blir ingen dans idag och troligtvis inte på tisdag heller.
Han hostar hela tiden och idag har han kräkts 2 ggr.

Jag tycker så synd om honom...
Han är så ynklig!

Festen i fredags var trevlig fast det blev några avhopp pga. sjukdom.
Vi åt en god köttfärspaj med smarrig sallad till, vi drack vin
och dansade och spelade barnBuzz...hehe...
Vi dansade till samuels Wii-spel och det var riktigt roligt.
Vi åkte ner på stan för att gå på Harrys...fy vad där var tråkigt...uschh...
Vi gick till Munken istället och där var trevligare.
Mattias och Kagge kom förbi och vi satt och pratade
tills det var dags att åka hem.

Igår åkte vi till Smedby för att hämta hem
Samuel-plutten och vi stannade för en bit mat.
Mattias hade lagat Paolos köttbullar och jag hade gjort kladdkaka
som vi tog med oss och bjöd på.

Idag blir det en riktig slapp-dag!
Jag ska iväg till apoteket och köpa nya värktabletter
och någon hostmedicin till Samuel
annars gör vi nog inget.
Mycket film blir det!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0