Inlägg idag!

Jag måste ju!
Måste visa min avsky mot rasisterna
som nu är inröstade i riksdagen!
Nu ska de vara med och bestämma om vår välfärd!!
FY FAN rent ut sagt!

Sen säger en del att bara för att man röstar
på SD så är man inte rasist, nähäää....
Sure...dra den om Rödluvan och vargen med,
den kanske jag tror på!



På en affisch från 90-talet står det:
SVERIGE VAKNA
PROBLEM: MASSINVANDRING
VERKAN: FATTIGDOM
ÅTGÄRD: ÅTERRESA
SVERIGEDEMOKRATERNA
VARNING
TILL SVENSKA FLICKOR
UNDVIK OSKYDDAT SAMLAG MED
NEGRER SOM BÄR DÖDLIGT AIDS
ALLRA HELST: SKÄNDA INTE DIN RAS,
DITT SVERIGE, DIN FAMILJ OCH SLÄKT

GÖR ABORT ENDAST I NÖDFALL.
BEVARA SVERIGE SVENSKT


Och dessa människor som tror på detta
är med i regeringen idag och sitter på 20 mandat!
Ca 300 000 pers har röstat fram dem!

Hoppas jag inte känner någon......

Ge mig en jämnlikt Sverige där vi alla är lika värda
oavsett ras, kön och ekonomisk ställning!

Jag älskar Sverige med vårt välfärdssamhälle
men jag är allvarligt oroad vart vi är på väg...
Ska vi bli ett nytt USA där allt är privatiserat
och allt kostar pengar!

JAG ÄR BEKYMRAD!!

OROLIG!!

IRRITERAD

VA FAN.........

VAD KOMMER ATT HÄNDA???


Kommentarer
Postat av: Micke

Kan bara hålla med!



Önskar dig en riktigt bra helg!!! :-)

2010-09-24 @ 20:52:21
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0