TRIX

Jag har precis glömt bort att berätta att
Samuel och jag var på världspremiär i tisdags.
Vi såg gycklargruppen TRIX!
De hade världspremiär på sin varité i Söderköping.
Gissa om vi har tur som har så nära dit.

TRIX brukar vara i Sörping på medeltidshelgen i september
och vi brukar alltid tajma så att vi åker dit och ser dem.
Vi ser både deras gycklarföreställning på dagen
och deras häftiga eldshow på kvällen.
Jag la in några filmer förra året och de finns här!
Klicka för att stänga bilden
En bild från i höstas!

Om varitén i tisdags:
Gud vad vi skrattade!
De är ju för roliga och så duktiga!
De drar sig inte för något!
Den handlade lite om en cirkus med lite olika artister
och det var så bra och så himla kul!
Underbara killar som har ett enormt bra samspel med publiken!

Jag hade sagt till Samuel att vi kanske inte skulle vara hemma förrän kl. 21
och när föreställningen var slut (kl. 20) så vänder han sig om till mig och säger:
"Du sa ju att den skulle hålla på till 9"!
Och han säger det med tårar i ögonen,
han ville verkligen se mer!

We love TRIX!
Vi mötte 2 supertrevliga tjejer som hade skrivit TRIX
överallt på deras kroppar och kläder. Samuel satt brevid dem
under föreställningen medan jag satt bakom dem.
Klicka för att stänga bilden

Ha en superbra helg!
Grattis alla morsor på mors dag!


Kommentarer
Postat av: Kotte

Åååh, ser fram emot att se den i sommar! Förra varietén var ju så bra... Jag har iofs inte sett de spela något dåligt :P

2010-05-29 @ 05:03:45
URL: http://kottekort.blogg.se/nz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0