Sjuker....

...känns det som jag är!
Förkyld och hängig!
Trött....

Idag slutade jag tidigt efter som jag öppnade igår
och då passade jag på att
åka hem och tvätta fönstrena i
köket och vardagsrummet.
Jag har även duschat alla mina blommor,
tvättat köksgardinerna och hängt dem.
Samuel har bakat en kladdkaka
som jag tyckte att jag var värd
efter mitt slit idag och fast jag är sjuk.
Det var så gott!

Nu sitter jag framför datorn och
undrar om jag orkar fortsätta en stund till.
Jag tänkte stryka gardinerna
och hänga upp dem igen.
De är i ett material som torkar fort.
Tänkte även att jag skulle plantera
om ett par gröna växter.
Mamma skällde lite på mig
och hon tycker att jag är en växtmisshandlare.
Mitt försvar:
Jag har inga gröna fingrar!

Kul att det regnar på mina rena fönster
*NOT*

Nu ska jag gå och snyta mig och
så ska jag sätta in kakan i kylen!

Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0