Samuel 8 år


Idag fyller min unge 8 år!
Han uppvaktades med paket och räkmacka!

I paketen låg:

Streetgliders!
Han ska sätta fast dem på skorna och sen rulla ut i världen.
De lyser upp i olika färger när han åker.


Zarts!
Någon slags sugpropp som man ska kasta till varandra.


En del till hans Hot Wheels-bilbana!

Razor® Spark Scooter
Gnistpatroner!
Extra patroner till hans nya kickboard.
Dessa fick han av sin mormor + att han får pengar insatta på sitt konto.


Gympapåse!


Yo-tech Jo-Jo
En jo-jo fick han nu på eftermiddagen
då jag var tvungen att åka till optikern
och kolla mina ögon.

GRATTIS SAMUEL PÅ DIN FÖDELSEDAG
ÖNSKAR MAMMA OCH PAPPA!!


Kommentarer
Postat av: mattias

jag trodde det var vår son och inte bara din......snyft-ler

2010-05-07 @ 07:35:42
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: mattias

Men Mattias...det är min blogg...inte vår blogg!!

2010-05-07 @ 12:54:08
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0