Långledig!!

Gissa om jag gillar det!
Lugn och ro i dagarna 4!
Samuel ska ha en kompis hit på fredag.
På lördag ska jag upp till F13 och se
på softbollmatch...det är hemmapremiär.
Grillpremiär i Smedby ska bli av oxå...
annars blir det lugnt!

På jobbet hade vi fritidshemmens dag igårkväll
och det var så lyckat med många glada
barn och föräldrar.
Tur med vädret hade vi
och jag var så glad när jag kom hem.
Idag fick jag ett glädjebesked av chefen
samtidigt som vi på frita fick en liten smärre chock.
Glädjebeskedet kan jag berätta mer om
en annan dag när det är mer officiellt.
Även chockbeskedet får ni vänta på!
Men det är inget kul alls!!

Samuel uppträdde igår på Skarphagsskolans dag
och sjöng "Manboy".
Jag missade det men Mattias spelade in det
så när jag lagt in det på datorn ska jag
lägga in det på bloggen med.
Han är så bra!
Musik, sång och dans är verkligen hans grej!

Ha en bra långhelg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0