En härlig helg!

I fredags kom mamma upp från Malmö
och hämtade Samuel på frita.
När jag kom hem åt vi lite
och tog oss sedan upp till Folkparken
för att lyssna på Marcus Birro
och se elden.
   

Dagen avslutades hemma då vi var ganska trötta!

1:a maj inleddes med att jag åkte och köpte hårfärg
och mamma följde med och köpte fina
blommor till oss att ha i köksfönstret.

Mattias färgade mitt hår
och resultatet blev kanon!
Jag är så nöjd!

Vi tog oss ner till Södra Promenaden för att
titta på MC-kortegen och lite senare bil-kortegen.
Samuel som ärvt min gamla mobil har fotat!
  

Min bil i min dröm!
 

Samuels drömbil!


Mattias drömbil!



Efter bilarna var klara så gick vi på "Butlers Hörna"
där vi blev bjudna på en 3-rätters
utav Mattias föräldrar som en försenad bröllopsmiddag.
Så god mat och ett väldigt trevligt sällskap!
Tack Anki och Kentha!
Vi avslutade vår trevliga sammankomst med
att gå till "munken" för att fortsätta mysa.
Där bjöd mamma på varsin dricka!
Tack mamma!

Sen åkte vi hem och bara dog!
Mätta och belåtna!

Idag ska vi åka på pluttens dans
och sen åka vidare och titta på lite nya balkongsaker
då min mamma har bestämt sig för att "pimpa" vår balkong.

En fullspäckad helg men den är inte slut än!
Nästa helg blir lika fullspäckad
men nu har jag en vecka på mig att vila upp mig!

Ha det gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0