Tisdag!

Idag är det tisdag och det är min tidiga dag!
Jag slutade redan kl. 12.00
eftersom jag skulle förbi McD
och tiga lite hamburgerkartonger
till skolans musikal på torsdag kväll!

Igår slutade jag 18.30 men hade inga ungar
kvar så sent så jag kunde smita lite tidigare.
Det kändes bra eftersom jag hade ont i huvudet hela dagen.
Idag var ju som sagt min korta dag.
Imorgon är det 18.30 igen!
På torsdag slutar jag 16.00 men
då ska vi ha våran stora musikal
på kvällen så då kommer jag nog
hem runt 21.00 efter att ha hämtat
plutt hos farmor och farfar.
På fredag slutar jag 12.30 igen!
Längtar tills fredag.........

I helgen ska Mattias iväg på kurs.
Han åker tidig lördagmorgon
och kommer hem söndag eftermiddag.

I söndags blev Samuel och jag bjudna
på restaurang utav min mamma.
Ni som läser min blogg eller känner mig vet
ju att hon bor i Malmö men nu
var hon i Linköping och hälsade på en väninna.
Det var mycket trevligt och mycket gott.
Jag träffar inte min mamma så ofta
och aldrig bara ett par timmar
så det var lite annorlunda.
Jag önskar att vi kunde göra så lite oftare!

Nähä.... Nu ska jag gå och bygga lego med min son!

Vi ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0