Helgen!

Nu i helgen som var så kom mina syskon på besök!
Det blev en trevlig helg med ganska mycket uteaktivitet!
På fredagen jobbade jag och då passade de på att besöka busfabriken.
När jag kom hem så svidade vi om till discokläder!
Det var skridskodisco på bandyplan mellan 18 och 20.

På lördagen tog vi oss ut till Sörsjön där vi åkte pulka
och snöbadade i all blötsnö!
När vi grillade korv så började det "össnöa" (Samuels uttryck)
och vi blev plaskvåta.
Vi tog oss ner till bilen och Samuel passade på att prova skidorna
han fått låna av farmor och farfar.

På kvällen blev det hemmagjord pizza
och melodifestival.

På söndagen blev det skridskor igen för Samuel hade bandyavslutning
och det var ju jätteviktigt!
De fick godis, diplom och medalj!

Sen åkte Kim och Yonna neråt mot Malmö igen!
Tack för en trevlig helg!

Bilder kommer när Kim skickat dem till mig!

Nu en ny vecka,
med 2 stängningar och 2 öppningar!

Ha det bra så ses vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0