En hektisk...

...vecka är slut!
Bara en skön helg framför mig!

Det var många långa dagar på jobbet
men musikalen blev helt underbar!
Ungarna är fantastiska!
Genrepet på torsdagsmorgonen var lite si och så
men på kvällen satt allt!
Allt jobb som vi alla har gjort,
det var helt klart värt det!
NT var ute och gjorde ett reportage
men tyvärr fanns det inte med på nätet!

Imorse kl. 7.oo så körde jag och Samuel ner Mattias till stationen.
Han är på väg till Växjö
för att gå en kurs i äventyrspedagogik.
Så Plutt och jag is home alone
ända tills imorgon kväll.

Idag ska vi gå på bio
och se "Draktränaren" i 3D.


Annars har vi inget planerat mer än dansen imorgon!

Just nu spelar vi UNO i bästa av 3 matcher,
det står 1-1 just nu.
Det blev så spännande
att vi var tvungna att ta en paus.

Ha en trevlig helg alla mina vänner...

...så ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0