Still in London!

Vi bor en bit ovanfor Tower Bridge och precis vid en tunnelstation.
Det ar bra da hotellet ligger en bit ifran Piccadelly.
Idag har vi varit och sett Arsenals hemmaarena
och Camden Market.
Vi var aven inne i en affar som heter "Primark"
och dar var det billigare an Ullared.
Jag ar tacksam att jag har fatt mojligheten att fa
se en san haftig och stor marknad.
Jag alskar ju marknader.
Igar hittade vi China Town och sprang en del i SoHo.
Resan gick bra och Samuel spydde INTE.

Imorgon blir det madame och London Eye!
Vi ska aven in i Hamleys en andra gang
for Samuel vet nu vad han vill ha!
7 vaningar leksaker!
Inte konstigt att han har haft svart att bestamma sig!
En sportaffar med oxa 7 vaningar star oxa pa listan.

Converse kostar £36.99 har och det blir 444 svenska kr
jamfort med i Sverige dar de kostar 699:-.

Nu surfar jag pa hotellet dar det kostar £1 per 20 minuter!

Bast jag sparar och sen checkar vidare!
Bilder kommer in nar jag kommit hem!
Jobbar 6-12.30 pa onsdag
sa da hinner jag!

Ha det bra pa jobbet
medan jag softar i London!

Jag, Samuel, Malou, Kim och Mattias
stannar har resten av vart liv!

WE LOVE LONDON!!!!



Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Skönt att ni har det bra - apropå att han inte spydde, mindes jag genast vårt första familjebesök i London, vi kom med pendeltåg sönderifrån, sonen blev grönare och grönare ju närmare London vi kom - sen hann han ett steg ut från stationen innan han spydde i rännstenen... Kändes som en bra start. Not.

2010-06-08 @ 13:19:34
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0