DanceCamp avslutning!

Igår var vi föräldrar inbjudna på barnens avslutning
på dancecampen.
Det blev en härlig uppvisning!
Tyvärr glömde jag kameran hemma
så jag spelade in lite med mobilen.
Kvalitén är därefter!
I klippet med "Manboy" så står Samuel
längst bak och när de börjar dansa så försvinner han bakom ibland.



De visade även upp en afrikansk dans!



De visade upp 3 danser till,
så det är väldigt mycket de har lärt sig.
Samuel har varit helt lyrisk hela veckan.

Nu tror jag att Eric Saade har flyttat in på hans rum.
Dels spelas hans skiva hela dagarna + att det dansas non stop.

Imorse vaknade jag av att Samuel skrek: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.
Tror ni han har lärt sig det av Adam?
Det tror jag!
Det är på det sättet de lär in sig nya rörelser,
i åttondelar eller vad det heter.

Nu tittar Mattias på bröllopet!
Jag har bojkottat, jag vägrar!
Vi har städat hela lägenheten idag
och tvättat ett par maskiner tvätt.
Så skönt!

Nu ska jag fortsätta fira helg!
Kortvecka nästa vecka!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0